Serwis aparatów fotograficznych, kamer video, naprawa tabletów i ebooków

Marki Fototronik Serwis

Warszawa, Kraków, Poznań, Szczecin, Wrocław, Katowice, Gdańsk, Gdynia, Białystok, Olsztyn, Elbląg, Częstochowa, Lublin, Rzeszów, Łódź, Koszalin, Opole, Gorzów Wlkp, Kielce i inne...



Naprawy w naszym serwisie

Nasz serwis posiada autorski program komputerowy - przeprowadzający sprzęt przez cały proces naprawczy, dzięki czemu firma może poszczycić się jednym z najkrótszych czasów napraw pośród profesjonalnych serwisów aparatów cyfrowych.

Posiadamy profesjonalny dział logistyki, dzięki czemu przyjmujemy do naprawy także sprzęt przesłany za pomocą firm spedycyjnych.

Etapy naprawy w naszym serwisie

I etap

Nasz serwis od wielu lat mieści się w ścisłym centrum Warszawy - naprawy jednak wykonujemy z terenu całego kraju - wysyłkowo i poprzez punkty kolektorskie. Zaufały nam tysiące zleceniodawców. Dzięki gwarancji na nasze usługi, klienci mają pewność, że powierzony nam sprzęt fotograficzny czy wideo, będzie po naprawie działał jak nowy. Nasz serwis aparatów cyfrowych posiada gruntownie wyszkoloną kadrę techniczną z wieloletnim doświadczeniem w branży, oraz kompetentną obsługę klienta.

Bezpłatne kosztorysy, gwarancja 7-14 miesięcy, darmowa wysyłka do serwisu!

II etap

Przydzielenie do odpowiedniego działu oraz technika - następuje automatycznie w programie serwisowym, na podstawie marki i modelu sprzętu.

III etap

Kosztorys wykonywany jest przez technika na ogół w ciągu 24 godzin. Informacja o koszcie naprawy, wysyłana jest na adres e-mail podany przy przyjęciu sprzętu do naprawy. W przypadku podania przy przyjęciu jedynie nr telefonu - wysyłany jest sms lub udzielana informacja telefoniczna.

 

IV etap

W przypadku uzyskania zgody na wykonanie naprawy - sprzęt zostaje zakolejkowany u technika do naprawy - zazwyczaj technik wykonuje naprawę w czasie 5 dni. Jeśli niezbędne jest sprowadzenie podzespołów, naprawa wydłuża się o czas niezbędny do sprowadzenia części - oczywiście klient jest natychmiast informowany o takiej konieczności. Po naprawie sprzęt jest dokładnie czyszczony i przekazywany do działu kontroli technicznej.

 

 

V etap

W dziele kontroli kontroli technicznej zostaje gruntownie przetestowany. Kontroler sprawdza także stan wizualny sprzętu - czystość optyki i obudów. Po dokonaniu wszystkich testów - wysyłana jest informacja o możliwości odbioru do klienta - na adres e-mail lub za pośrednictwem telefonu komórkowego i sms.

 

VI etap

Odbiór sprzętu następuje w dziale obsługi klienta lub sprzęt zostaje przekazany do działu spedycji celem wysyłki.

 

Taki system działania zapewnia naszym klientom wysoką jakość usług oraz gwarantuje maksymalne skrócenie czasu pobytu sprzętu w serwisie. Nasze naprawy są wykonywane w serwisie centralnym w Warszawie - nie oznacza to oczywiście braku obsługi innych miast w Polsce - posiadamy Punkty Kolektorskie w całym kraju - m. in:

 

Obsługujemy całą Polskę wysyłkowo:

WarszawaPoznańKrakówSzczecinWrocławGdańskGdyniaKatowiceBiałystokOlsztynCzęstochowaRzeszówLublinŁódźOpole

i wiele innych miast Polski...