naprawa sprzętu fotograficznego

O serwisie aparatów Naprawy aparatów Serwisowane marki aparatów Kontakt z serwisem

 

Etapy napraw w naszym serwisie:


I etap
Przyjęcie sprzętu do naprawy - może nastąpić jako przyjęcie do serwisu sprzętu dostarczonego osobiście lub przesłanego spedycją (także darmową). W przypadku przesyłki aparat fotograficzny, kamera wideo lub inny sprzęt foto/wideo jest przekazywany do działu spedycji celem rozpakowania, przepisania opisu usterki oraz danych klienta do naszego programu.

II etap
Przydzielenie do odpowiedniego działu oraz technika - następuje automatycznie w programie serwisowym, na podstawie marki i modelu sprzętu.

   

 

Nasz serwis posiada autorski program komputerowy - przeprowadzający sprzęt przez cały proces naprawczy, dzięki czemu firma może poszczycić się jednym z najkrótszych czasów napraw pośród profesjonalnych serwisów aparatów cyfrowych.

 

       

III etap
Kosztorys wykonywany jest przez technika na ogół w ciągu 24 godzin. Informacja o koszcie naprawy, wysyłana jest na adres e-mail podany przy przyjęciu sprzętu do naprawy. W przypadku podania przy przyjęciu jedynie nr telefonu - wysyłany jest sms lub udzielana informacja telefoniczna.

Posiadamy profesjonalny dział logistyki, dzięki czemu przyjmujemy do naprawy także sprzęt przesłany za pomocą firm spedycyjnych

IV etap
W przypadku uzyskania zgody na wykonanie naprawy - sprzęt zostaje zakolejkowany u technika do naprawy - zazwyczaj technik wykonuje naprawę w czasie 5 dni. Jeśli niezbędne jest sprowadzenie podzespołów, naprawa wydłuża się o czas niezbędny do sprowadzenia części - oczywiście klient jest natychmiast informowany o takiej konieczności. Po naprawie sprzęt jest dokładnie czyszczony i przekazywany do działu kontroli technicznej.

V etap
W dziele kontroli kontroli technicznej zostaje gruntownie przetestowany. Kontroler sprawdza także stan wizualny sprzętu - czystość optyki i obudów. Po dokonaniu wszystkich testów - wysyłana jest informacja o możliwości odbioru do klienta - na adres e-mail lub za pośrednictwem telefonu komórkowego i sms.

VI etap
Odbiór sprzętu następuje w dziale obsługi klienta lub sprzęt zostaje przekazany do działu spedycji celem wysyłki.
Taki system działania zapewnia naszym klientom wysoką jakość usług oraz gwarantuje maksymalne skrócenie czasu pobytu sprzętu w serwisie. Nasze naprawy są wykonywane w serwisie centralnym w Warszawie - nie oznacza to oczywiście braku obsługi innych miast w Polsce - posiadamy Punkty Kolektorskie w całym kraju - m. in:
BIŁGORAJ
BRWINÓW
CZĘSTOCHOWA
 DZIAŁDOWO
 GŁUBCZYCE
 GORZYCE
 GOSTYŃ
 ZDZIESZOWICE
 KĘDZIERZYN KOŹLE

 KOŁOBRZEG
 KONIN
 KRAKÓW
 KRZYCKO MAŁE
 ŁASK

ŁÓDŹ
 MŁAWA
 NOWY SĄCZ
 OŚWIĘCIM
 PIŁA

 PLESZEW
POZNAŃ
SKIERNIEWICE
 SZCZECIN
 TOMASZÓW MAZ.
 WYSZKÓW
 ZAKOPANE
 ŻYWIEC
Obsługujemy całą Polskę wysyłkowo:

Warszawa, Poznań, Kraków, Szczecin, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Białystok, Olsztyn, Częstochowa, Rzeszów, Lublin, Łódź, Opole

i w wiele innych miast Polski...

do góry

 

   

 

O nas             Naprawy            Marki            Kontakt

Copyright © Fototronik®